среда, 3 мая 2017 г.

11 класу

Тема "Роль органічної хімії у створенні сучасних матеріалів"


1. ТЕМИ РЕФЕРАТІВ
Політетрафторетилен, тефлон, фторопласт.
Полівінілхлорид та його використання.
Полістирол та вироби з нього.
Фенолформальдегідна смола та її використання.
Яке скло називають органічним?
Які полімери можуть синтезувати бактерії?
Полусинтетичні пластики.
Відкриття каучука та гуми.
Історія створення синтетичного каучука?
Види каучуків та вироби з них.
З чого виготовляють жувальну гумку?
З чого виготовляють автомобільні шини?
Види волокон.
Чому натуральний шовк замінюють штучним?
Які волокна можна отримати з целюлози?
Хлорін та вироби з нього.
Лавсан та вироби з нього.
Поліамідні волокна. Капрон та вироби з нього.
Найлон (нейлон) та вироби з нього.
Поліакрилонітрильні волокна та вироби з нього.
Чим шиють хірурги?
Проблеми утилізації полімерів.

2. ОБОВ'ЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ
Обсяг роботи - до 12 сторінок
Шрифт - Times New Roman
Кегль - 14
Міжрядковий інтервал - 1,5
Титульна сторінка не нумерується
Зразки розділів, які оформлюються на окремих сторінках (титульна, зміст, список використаних джерел): завантажити
Нагадую, що за порушення правил оформлення будуть зніматися бали.
3. ЩО ВІТАЄТЬСЯ В РЕФЕРАТІ
Рівняння реакцій добування відповідного полімера та хімічні формули полімерів.
Історичні відомості.
Цікаві факти.
Обов'язково - використання, що виготовляють з відповідного полімера.

11 класу

Тест "Природні джерела вуглеводнів"

Посилання на тест закрито.
У тестуванні взяли участь 19 учнів.
Результати посередні, але тема складна.


среда, 5 апреля 2017 г.

11 класу

Тестування

Дякую всім за активність. Я отримала 19 результатів. В основному результати добрі.
Ваші остаточні бали ви отримаєте завтра, оскільки  треба перевірити завдання на встановлення відповідності та завдання з відкритою відповіддю.
Якщо Ви бажаєте дізнатися набрані бали, які комп'ютер нарахував автоматично (без балів за згадані вище завдання), напишіть мені на електронну адресу shizhanna@yandex.ua

11 класу

Тест "Білки, жири, вуглеводи, вітаміни, харчові добавки"

1. Створіть акаунт в Google (для відповіді на деякі запитання це необхідно).
2. Зверніть увагу:
  • якщо варіанти відповідей позначені кружечками, то треба вибрати одну відповідь;
  • якщо варіанти позначені квадратиками, то треба вибрати декілька відповідей (дві або три).
3. Після проходження тесту не забудьте натиснути "отправить", щоб учитель отримав Вашу роботу.
4. Вхід за посиланням для роботи з тестом буде доступним 5 квітня (середа) з 19.15 до 20.00.

Тестування завершено.







среда, 22 марта 2017 г.

Екстернат

Тема 1. Ступінь дисоціації
Тема 2. Сильні й слабкі електроліти
завантажити

8 класам

Теми навчальних проектів (частина 1)

З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.
Форми періодичної системи хімічних елементів.
Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток.
Сполуки основних класів неорганічних речовин у будівництві.
Сполуки основних класів неорганічних речовин у побуті.
Хімічний склад і використання мінералів.
Вирощування кристалів солей.
Вплив хімічних сполук на довкілля.
Вплив хімічних сполук на здоров'я людини.
Індикатори навколо нас.

8 класу

Тренувальні завдання для підготовки до контрольної роботи

завантажити

четверг, 2 марта 2017 г.

11 класу

Створюємо спільну презентацію "Хімічні елементи в організмі людини"

посилання на презентацію:

Для кожного хімічного елемента відведено 2 слайди.
Включайте до слайдів малюнки, фото. 
Додавайте хімічні формули та рівняння реакцій там, де це доцільно.
Дотримуйтеся єдиного стилю: 
заголовки - шрифт Impact
текст - шрифт Arial, кегль 14-16
міжрядковий інтервал - одинарний
підпис (ім'я, прізвище) - внизу

План

1 слайд:
  • вміст в організмі людини;
  • в якому виді бере участь у реакціях і процесах або міститься у речовинах (формули відповідних катіонів, аніонів,  молекул...);
  • його біологічна роль (до складу яких рідин та тканин входить, в яких процесах бере участь).
2 слайд:
  • з якими продуктами потрапляє в організм людини;
  • наслідки нестачі або надлишку;
  • посилання на використані джерела.

понедельник, 14 ноября 2016 г.

среда, 9 ноября 2016 г.

7 класу

Хімічна формула (теорія) 

Можна ще раз опрацювати теоретичний матеріал.
Також для тих, хто був відсутній на уроці.
читати, завантажити

вторник, 1 ноября 2016 г.

воскресенье, 30 октября 2016 г.

7 класу

Назви та символи хімічних елементів

Пропоную перевірити, як ви засвоїли хімічну абетку.
Спробуйте виконати вправу (перейти за посиланням).

среда, 5 октября 2016 г.

7 клас

Способи розділення сумішей

Пропоную переглянути наступні відеофрагменти. Під час перегляду зверніть увагу, на яких властивостях грунтується кожний спосіб.
Способи розділення неоднорідних сумішей:
 Способи розділення однорідних сумішей: